2013. augusztus 26., hétfő

VIII. Fejezet

 Alice megdöbbenve guggolt a test mellett. Eddig Em. csak akkor jött ki a laborból, mikor David is ott volt. David évekig szemezett Emily-vel , mire a lány megunta, hogy a férfi nem mer kezdeményezni ( hisz csak a vak nem látta, hogy fülig szerelmes Emily-be.) , és egy éjszakát vele töltött. Egy hónappal később jött rá, hogy valami , nincs rendben.Már több mint 1 éve történt....

                                                                             *
 -Alice!  Itt valami nincs rendben!- rontott be Em. a laborba hajnali fél hétkor. Alice már akkor tudta, hogy valami tényleg nincs rendben, hiszen Emily aznap délutános volt, és ilyenkor ő általában délig alszik.
- Mi a gáz? Nekem bármit elmondhatsz!- és neki tényleg bármit elmondhatott.
- Alice! Én terhes vagyok! - Alice ekkor éppen egy áldozat agyával volt elfoglalva, az kicsúszott a kezei közül , és halk puffanó hanggal a földön kötött ki, de Alicet nem érdekelte.
- Mi? - csak ennyit bírt kinyögni elfúló hangon. Hiszen akkor Em.-nek nem volt senkije.
- Na , jó... látom nem érted, úgyhogy elmondom! Én...én egy hónapja ott töltöttem egy éjszakát David  lakásán... és.....- innen már nem tudta folytatni a történetet, mert barátnője közbe vágott.
- David? A könyvelő David a harmadik emeletről? Jajj Emily az az ember BOLOND!!!
-Neeeem! David Nyomozó - ezt a szót Emily szándékosan kihangsúlyozta- Garrett legjobb barátja David, a szőke, zöld szemű , úszó testű David...
-Hogy az a David! Hál' istennek...Most képzelj el egy gyereket Könyvelő David arcával! - Hihetetlen, de ez a kínosnak ígérkező beszélgetés, könnyed fecsegésbe ment át.
-Szóval... ez biztos?- Kérdezte Alice , és vonakodva barátnőjére nézett. Mintha máris látná rajta a változást.
 - Háááát , ez szerintem pont elég bizonyíték. - mondta Em. és elővett egy ultrahangos fotót, és 6 pozitív terhességi tesztet a táskájából.
- Emily! Gratulálok!!!!- Alice finoman megszorította barátnőjét, és máris sokkal óvatosabban bánt vele , mint az előtt.
-Köszönjük, de psszt , David még nem tudja, és ha kikotyogod Garrettnek akkor ő tuti elmondja Davidnek, és akkor jajj neked! 
- Hidd el , David tuti örülni fog. Láttam párszor , hogy néz rád...fülig szerelmes!
 -Remélem!


 Ennek már tényleg több mint 1 éve, és azóta Em. nem is igen járt ki terepre , mert inkább a lavorban maradt , ami a lakásuk közelében volt, így bármikor haza tudott rohanni ha a baby sitternek gondja akadna.
 Éppen ezért reménykedett Alice , mikor meglátta barátnőjét itt. - Talán friss híreket hozott..- gondolta.

1 megjegyzés: